ПРАКТИКА МОЛИТОВНОГО ЗЦІЛЕННЯ. ГАРМОНІЯ МІСЦЬ СИЛИ ТА ХВОРОБИ. Ч. 7

Поділитися:
ПРАКТИКА МОЛИТОВНОГО ЗЦІЛЕННЯ. ГАРМОНІЯ МІСЦЬ СИЛИ ТА ХВОРОБИ. Ч. 7

(Початок )

Олександр Новиков дарує нам усім чудову, іскрометну, дотепну й корисну книгу про зцілення молитвою. Тут не тільки описано десятки випадків зцілення, а й пропонується спосіб, як опанувати цей метод. Автор переконаний, що на це здатен кожен з нас. Із люб’язного дозволу Олександра Єфремовича пропонуємо читачам газети «ЗіД» уривки з книги «Така робота - цілитель. Практика молитовного зцілення».

Багато тисячоліть тому великі східні дослідники виявили й вивчили, наскільки це було можливо, місця концентрації в людському тілі певної таємничої енергії, яка надходила в ці місця з навколишнього простору, а потім розподілялася по окремих органах та системах тіла й чинила безліч потрібних і корисних дій в організмі людини. Причому кожний центр забезпечував енергією конкретну групу органів і систем людського організму, й порушення цього енергозабезпечення негайно призводило до проблем і захворювань.
Було доведено, що енергія в цих місцях не просто зберігається, як в акумуляторах, а перебуває в постійному обертальному русі, тому ці місця й було названо «чакрами», що в перекладі означає колеса. Ці «колеса» не тільки зберігали енергію та передавали її органам тіла, а й засмоктували її з довколишнього світу, забезпечуючи нормальне енергопостачання організму.джерел на цю тему. Слов’янські бабки й гадки не мали про одкровення та відкриття східних езотериків, але добре відчували й упевнено обмолювали саме ці центри багато століть, приділяючи особливу увагу центру над маківкою та центру, що трохи вище пупка. Як правило, обмолюючи ці місця, можна ліквідувати багато проблем, зокрема, й тих, що залежать від сусідніх центрів, особливо на ранній стадії хвороби, коли вона не проявлена виразними симптомами, а відчувається як загальне нездужання.

Якщо хвороба переходила в активну фазу, даючи про себе знати конкретним болем, бабки активно обмолювали практично всі місця, показані на наведеній схемі, й це давало результати, яких неможливо досягти жодними іншими способами.
 
Правила обмолювання окремих частин тіла та органів з метою вилікування пов’язаних з ними захворювань надзвичайно прості. Перш за все, після обмолювання центральної точки над головою та точки вище пупка, що є обов’язковим під час зцілення від будь-яких недуг, обмолюється чи хворе місце, якщо його видно неозброєним оком, чи осередок сили, відповідальний за управління хворим органом і, відповідно, хворобою, з ним пов’язаною.
За всі хвороби, пов’язані з органами, розміщеними в голові, з головним мозком і управлінням центральною нервовою системою, відповідає центр на маківці голови та центр трохи вище міжбрів’я. За будь-яких захворювань - від енцефалопатії до запалення трійчастого нерва, від глаукоми до погіршення слуху, від гіпертонії до постінсультних станів - слід обмолювати ці дві точки й, у разі потреби, місця проявлених больових відчуттів чи конкретних хвороб.

Причому слід мати на увазі, що регулювання й нормалізація психічних процесів, мозкової активності, зняття стресів та нав’язливих станів, ліквідація залежностей, усунення спазмів судин і поліпшення кровопостачання головного мозку є прерогативою верхнього, маківкового, центру сили.
Відповідно до цього, за відчутної гіперактивності цього центру, темп і напруженість молитви потрібно зменшувати, за загальмованості - збільшувати. Під час обмолювання маківкового центру стан досить помітно поліпшується вже після третього сеансу, але повна нормалізація стану - це доволі тривалий і трудомісткий процес, що потребує, крім зусиль молільника, активного бажання та молитовних зусиль самого хворого.
Міжбрівна точка безпосередньо відповідальна за роботу органів зору, слуху та нюху. Її завжди слід обмолювати перед роботою з цими органами. Крім того, цей центр відповідає за активність і якість розумових процесів, внутрішню стабільність, нормальний баланс логіки та емоційності.

Горло, гортань, щитоподібна та паращитоподібні залози, верхівки легень, а також шийний відділ хребта управляються центром, що в горловій ямці. Дуже ефективним є обмолювання цього центру за будь-яких проблем, пов’язаних зі щитоподібною залозою. За наявності зоба, тиреотоксикозу, тиреоїдиту та деяких інших, близьких за характером захворювань, у разі молитовного зцілення застосування прописаних лікарських препаратів має проходити під системним контролем лікаря, бо швидкість зцілення може істотно зростати, й лікар, щоб уникнути проблем, зобов’язаний на це вчасно реагувати.
Цей центр відповідальний за збалансованість роботи всієї ендокринної системи організму. Під час його обмолювання усуваються проблеми, пов’язані із заїканням та невимовлянням дитиною окремих літер.
Серце та серцево-судинна система, легені, стравохід, середня частина хребта, молочні залози управляються центром, розміщеним на перехресті лінії між сосками грудей і серединною лінією тіла. Його обмолювання є обов’язковим під час лікування аритмії, гіпертонії, постінфарктних станів, астми й астматичного бронхіту, запалення легень. Серцевий центр особливо чутливий до негативних емоцій, кривд, явного й неявного приниження, зради й невірності, надто — коли немає можливості для власної відкритої емоційної реакції.

Велика небезпека криється в тому, що негативні емоції, які руйнують серцевий центр, діють підступно, дуже добре маскуючись від сил організму, покликаних контролювати й захищати його, і явно даються взнаки вже на стадії органічних уражень.

Під час обмолювання серцевого центру бажано просити хворого про ритмічне, глибоке дихання — щоб забезпечити додатковий приплив кисню. У разі захворювань серця й серцево-судинної системи обмолювання слід проводити особливо лагідно та спокійно, категорично не прагнучи до швидкого й наочного результату. Ці захворювання піддаються тільки дуже м’якому й довготривалому лікуванню.
У разі післяпологових маститів спершу слід обмолити серцевий центр, потім - молочну залозу з найбільш виразними проявами маститу, потім - другу, а тоді завершити сеанс повторним обмолюванням серцевого центру. Бажано поєднувати це з розціджуванням грудей по завершенні обмолювання.

Шлунок, підшлункова залоза, кишечник, печінка, селезінка, нижні відділи хребта управляються центром, що на серединній лінії тіла на 2-4 сантиметри вище пупка. Обмолювання цього центру чудово нормалізує кислотність і роботу травного тракту, ліквідує як дискінезії та закрепи, так і гіперактивність кишечнику - проноси, ведмежу хворобу.
Таке обмолювання конче потрібне під час лікування виразки шлунка й кишечнику, геморою, коліту, гастриту, проблем із печінкою й жовчним міхуром. Воно дає чудові результати в лікуванні діабету другого типу, але контрольні серії обмолювань слід повторювати щорічно. У разі наявності згаданих вище хвороб після обмолювання цього центру треба обов’язково обмолити місця больових відчуттів і виразного дискомфорту.

Із приводу цього центру існують певні різночитання в деяких  авторів, пов’язані з недостатнім знанням проблеми. У більшості джерел місце розташування цього центру вказується на два пальці нижче пупка, в деяких - на ті ж таки два пальці вище. Насправді ж цей центр — подвійний, як зазначено на рис.1, але все, про що пишеться в даній книзі, базується на обмолюванні тієї його частини, яка міститься вище пупка.

 ... Розповім історію, пов’язану з обмолюванням цього центру. Рік тому мені зателефонувала жінка з Сибіру на ім’я Анжеліка й, ледь не плачучи в слухавку, попрохала про допомогу. Її син, тоді чотирьох з половиною років, три роки не міг самостійно випоржнитися, й доводилося весь час користуватися клізмою чи свічками. Місцеві ескулапи поставили йому діагноз «дисплазія кишечнику», фактично визначивши його долю на все життя.
Розуміючи, яке це важке захворювання, я висловив сумніви в доцільності її приїзду з Сибіру в Україну, але вона наполягала, а я не міг відмовити жінці в її боротьбі за життя дитини.
... Коли вони приїхали, насамперед я захотів упевнитися в діагнозі й послав їх до одного знайомого педіатра, якому я повністю довіряю. Виявилося, ніякої дисплазії немає, є важка дискінезія, що виникла після непомірного застосування антибіотиків в однорічному віці. Це було набагато легше. Наступного дня я його обмолив, працюючи саме з тією точкою, через яку я й розповідаю всю цю історію. Другого дня вранці малюк попросився на горщика й благополучно очистив свій шлунок. Два дні вони попили водичку, шлунок працював, і я сказав, що нічого більше робити не треба. Далі все було чудово, за півроку Анжеліка мені зателефонувала й сказала, що в них усе добре, а потім я втратив їх з поля зору.
Нирки, сечовий міхур і сечовивідні органи, пряма кишка, матка, яєчники та пов’язані з ними органи управляються центром, розташованим між пупком та лобком на серединній лінії тіла.

За наявності сечокам’яної хвороби цей центр обов’язковий для обмолювання, разом із зонами болю й дискомфорту, з одночасним пребагатим та тривалим вживанням намоленої води. Дуже ефективне обмолювання цього центру за всіх запальних процесів, пов’язаних із нирками. У разі геморою цей центр обмолюється разом із нижнім центром та анальним отвором. Він повністю відповідальний за всі види жіночих захворювань, крім проблем, пов’язаних із піхвою.
Під час обмолювання цього центру, за відсутності показань до негайної операції та за умови обов’язкового медичного контролю, добре піддаються лікуванню кісти, полікістоз, міоми, фіброміоми, аднексити та інші жіночі хвороби, хоча процес цей досить тривалий. Активізує й нормалізує роботу матки та поєднаних із нею органів.
У разі проблем, пов’язаних із неможливістю зачаття дитини, - після повного медичного обстеження й виявлення відсутності об’єктивних чинників, не сумісних із зачаттям, - вкрай доцільне обмолювання цього центру з метою успішного зачаття й виношування дитини.
Одночасно з обмолюванням нижнього центру воно успішно ліквідує жіночу аноргазмію, сприяє зменшенню та усуненню передменструального болю, ефективне для відновлення високого рівня фізичної близькості в сімейних стосунках.

Жіночі та чоловічі статеві органи, передміхурова залоза, товстий кишечник, пряма кишка, сфінктер анального отвору управляються центром, розміщеним між анальним отвором і статевими органами. Крім того, цей центр відповідальний за загальну енергетику організму, активність усіх обмінних процесів, виведення відходів і шлаків з організму. Є головним аварійним резервуаром енергії організму, яка використовується тільки під час оргазму й у стресових ситуаціях, що потребують повної реалізації всіх сил для порятунку самого себе чи іншої людини.
Це єдиний центр, що потребує попереднього обмолювання всіх шести центрів, розміщених вище. Хай якою є мета лікування — ліквідація геморою, запалення передміхурової залози, генітального герпесу, підвищення чоловічої чи жіночої потенції, відновлення якості сімейних стосунків, - у всіх випадках молитву слід проводити за повною програмою, починаючи з верхівки й закінчуючи нижнім центром. Це дуже відповідальна й трудомістка процедура, що потребує цілковитої віддачі цілителя.

Якщо є потреба в обмолюванні двох чи трьох центрів, спочатку завжди обмолюється центр, розміщений ближче до голови, а потім той, що  нижче.

Після обмолювання відповідного центру слід обмолити місця виходу болю чи неприємних відчуттів. Вони далеко не завжди відповідають анатомічному розташуванню хворого органа, але обмолювати слід саме їх. Особливо уважно треба ставитися до точок і зон, які починають, за відчуттями хворого, незвично поводитися під час обмолювання центру, відповідального за управління хворим органом. Їх неодмінно потрібно спокійно й послідовно обмолити в повному обсязі.
Місця сили, чи чакри, не просто працюють кожна сама по собі. Подібно до шестерні в механізмі годинника, всі вони пов’язані між собою, й збій у роботі кожної з них негайно позначається на всіх інших.

Причин погіршення їх функціонування безліч - негативний вплив оточення на роботі та вдома, стреси й переживання, психологічні травми, нереалізованість базових потреб організму, агресія цілої низки негативних сутностей, пристріт, злі чари — всього й не перелічити, та в цьому й немає потреби, бо процедура обмолювання практично завжди одна й та сама.

 Достатньо лише зрозуміти й уявити собі, що, обмолюючи місце сили, чи чакру, ви очищуєте від накопиченої ентропії цей обертовий вихор, розганяєте його до потрібної йому швидкості, й він, наче потужна помпа, починає спокійно й рівно працювати. А коли кожна чакра чиста й на повну силу починають працювати всі сім центрів, важливо, так само, як настроювач налаштовує музичний інструмент, уводячи сім струн в одну октаву, гармонізувати їхню спільну роботу. Бабки досягають цього, обмолюючи спочатку тім’яний центр, гармонізуючи цим роботу чотирьох верхніх центрів, і центр над пупком, який є провідним у роботі трьох нижніх центрів.
Завершують цю гармонізацію обмолювання маківкового центру та прикінцева молитва про зцілення. Якщо, у зв’язку з характером захворювання, є потреба обмолювання двох нижніх центрів, цієї процедури для загальної гармонізації всіх центрів може виявитися недостатньо. У цій ситуації молитву слід проводити, послідовно обмолюючи всі центри, від маківкового до нижнього, й завершити обмолюванням маківкового центру та спільною молитвою про здоров’я.

Викладене в цьому розділі - не догма, а просто досвід роботи протягом досить тривалого часу. І дуже важливо, щоб цей досвід не залишався в замкненому колі кількох сподвижників, а, перевірений і посвідчений бодай кількома людьми, передавався широкому колу молільників з надією, що він буде активно використаний і розвинений далі.

(Продовження)