Одна група чотирирічних дітей протягом 9 хвилин дивилася епізод із популярного мультсеріалу «Губка Боб», а інша група в той самий час малювала або дивилася уривок із мультфільму, менш динамічного і більш наближеного до реального життя. Потім професор Анжеліна Ліллард і її колеги з університету Вірджинії запропонували дітям виконати певне завдання. Учасники першої групи, як показав експеримент, гірше впоралися з тестами, не змогли швидко зорієнтуватися і сконцентруватися на виконанні завдання. Надзвичайно швидка зміна подій, хаотичність і нелогічність у вчинках дійових осіб мультфільму відобразилися на поведінці дітей після перегляду. Вони стали збудженими, не здатними зосередитися, їхня міміка нагадувала героїв «Губки Боб». Дитина ідентифікує себе з улюбленими героями і несвідомо переймає риси їхнього характеру, вважає професор Ліллард. Психологи радять батькам більш виважено й обдумано підходити до вибору фільмів, настільних ігор і книг для дітей, пам’ятаючи, що вони є важливою частиною середовища, яке оточує дитину, і впливають на формування її характеру. Якою дитина стане завтра, залежить від того, кого вона наслідує сьогодні. Те, чому вона навчиться в дитинстві, визначає її доросле життя.
Підготувала Оксана ОСТРЯНКО.